Portál pacienta
Informační systém určený pro nemocnice, zdravotnická zařízení či státní instituce. Jedná se o nový komunikační kanál mezi zdravotnickým zařízením (nebo státní institucí) a pacientem pro komplexní řešení jejich životních situací. Je hlavní součástí eHealth portálu.
Portálové řešení pro zdravotnická zařízení
Toto portálové řešení umožňuje dvojí rozhraní: Portál pro zdravotníky a Portál pro pacienty
Co nabízí rozhraní pro zdravotníky? Umožňuje externímu zdravotníkovi zobrazit zdravotnickou dokumentaci pacienta vedenou ve Fakultní nemocnici Olomouc nebo v jiné nemocnici. Zejména se jedná o praktické lékaře či jiné odborné specialisty mimo nemocnice.
Co nabízí rozhraní pro pacienty? Nabízí přístup k řešení komunikace a požadavků vůči zdravotnickému zařízení z jednoho online prostředí. Slouží pacientům a oprávněným osobám (rodinným příslušníkům), kterým poskytuje náhled na osobní zdravotnickou dokumentaci, objednávání na vyšetření, vyplňování formulářů, zasílání upozornění apod.
Hlavní přínosy
Úspora času
Přehlednost
Uživatelská nástěnka
Snadná komunikace
Integrace
Bezpečnost
Jednoduchost
Manažerské výstupy
Branding
Zdravotnická dokumentace
Objednávky k vyšetření
Komunikace mezi lékařem a pacientem
Naši zákazníci
Klíčové funkce
Veřejná část
Veřejná část obsahuje popis veškerých životních situací, náležitostí k jejich vyřízení a aktuální informace pro pacienty spojené s vyřizováním těchto životních situací včetně odpovědí na často kladené dotazy. Občané na ni nahlížejí anonymně, je přístupná veřejnosti. Veřejná část bývá realizována vložením textů životních situaci do stávající webové prezentace zdravotnického zařízení, popř. samostatným portálem vytvořeným dle grafického manuálu instituce. Pacient například může zjistit informace ohledně provozní doby ordinací.
Soukromá zóna
Soukromá zóna je určena pro každého pacienta, jehož identita je už ověřena. Zóna poskytuje přístup k jednotlivým službám a umožňuje on-line řešení vybraných životních situací, od náhledu do zdravotnické dokumentace přes objednávání k vyšetření, vyplňování formulářů až po příjem upozornění.
Backend zóna
Backend zóna je určena pro pracovníky zdravotnického zařízení (ZZ). V této zóně pověření pracovníci ZZ dále zpracovávají podané žádosti vztahující se k životním situacím. To může obnášet úzkou spolupráci s dalšími interními systémy ZZ, např. s objednávacím systémem. Komunikace s těmito systémy pak probíhá prostřednictvím univerzálního komunikačního rozhraní, které může být realizováno prostřednictvím integrační platformy. Backend zóna disponuje číselníky i moduly, které pověřeným pracovníkům ZZ zajišťují agendu, na kterou ZZ nedisponuje vlastním informačním systémem a její evidence je často řešena formou tabulkové aplikace MS Excel. Tyto moduly jsou pak konfigurovatelné včetně možností výstupních sestav a exportů.
Mobilní aplikace Ezdra
Moderní mobilní aplikace sloužící pacientům jako alternativní komunikační kanál pro snadný, rychlý a bezpečný přístup k jeho zdravotnickým záznamům. Pacient se v pár krocích může objednat k lékaři nebo se podívat na své již naplánované úkoly. Díky aktualitám bude mít pacient vždy přehled, co se děje v jeho zdravotnických zařízeních.
Kontaktní formulář
V případě dotazů vyplňte níže uvedený formulář a my se Vám do 3 dnů ozveme s možnostmi řešení. Tento formulář je určen pouze pro zdravotnická zařízení. Pacienti, kteří mají zájem o registraci do Portálu pacienta, musí navštívit webové stránky konkrétního zdravotnického zařízení.