Vrcholové vedení se zavazuje k neustálému zlepšování a zvyšování efektivnosti systému managementu kvality k dosažení zamýšlených výstupů a dodržování následujících zásad:
1. Systém managementu kvality je:
a) podřízen požadavkům specifikovaným v dokumentu Podnikatelský záměr společnosti TESCO SW a.s. a Strategie společnosti TESCO SW a.s.,
b) vytvářen v souladu s požadavky mezinárodní normy ISO 9001 v platném znění, která pro řízení uplatňuje metodiku PDCA a specifikuje zásady managementu vedení organizace ke zvýšené výkonnosti v oblastech:
– zaměření na zákazníka, pochopení jeho požadavků na produkt a služby a jejich plnění,
– vedení (leadership) s prokazatelnou vůdčí rolí a závazkem vrcholového vedení za efektivnost systému,
– angažovanosti lidí a jejich zapojení při dosahování cílů společnosti,
– procesního přístupu při rozlišování atributů jednotlivých procesů a definování odpovědnosti vlastníků za výsledky jejich procesů, včetně systémového přístupu managementu a porozumění vzájemné souvislosti jednotlivých procesů ve společnosti,
– zlepšování výkonnosti procesů a tím i celé organizace,
– rozhodování na základě faktů dle analýzy údajů a informací o výkonnosti procesů,
– managementu vztahů pro zvyšování schopnosti vytvářet přidanou hodnotu,
c) popsán v interní dokumentaci společnosti v souladu s požadavky normy.
2. Systém managementu kvality obsahuje pro společnost specifický systém kontrol, který:
a) zahrnuje monitorování, měření, analýzy a zlepšování firemních procesů na základě implementovaného modelu PDCA,
b) je realizován především formou interních a externích auditů, případně dalších auditů zainteresovaných stran,
c) zajišťuje komplexní řešení identifikovaných nápravných opatření a vyhodnocení efektivnosti přijatých opatření,
d) zahrnuje realizaci opatření pro řešení rizik a příležitostí k předcházení negativním účinkům a dosahování plánovaných výsledků.