MyDesk
Nadstavba frameworku pro vytvoření portálových aplikací a uživatelských dashboardů. Jednoduchý a přehledný nástroj pro přehled požadavků a souvisejících informací. Pro každou situaci je možné implementovat specifické dashboardy.
Nasazení tohoto portálu pokryje potřeby uživatelského rozhraní v rámci jednodušších agend jako je např. helpdesk nebo může fungovat jako rozcestník nebo dashboard pro jakékoliv komplexnější informační systémy.
Hlavní přínosy
Přednastavené dashboardy
Sdílení celých dashboardů
Sdílení widgetů mezi dashboardy
Podpora uživatelských profilů
Řízení přístupu dle kompetencí a práv
Klíčové funkce
Vytvářet specifické dashboardy na míru
Získat rychlý přehled o problematice
Snadno identifikovat problémy
Rychlý přístup k informacím
Podpořit různé pracovní pozice
Příklady dashboardů v rámci produktů vytvořených nad TEAF
Strategické dashboardy jsou využívány zejména vrcholovým managementem ke kontrole naplňování dlouhodobé strategie firmy. V rámci Mydesk lze evidovat např. klíčové firemní cíle podle jednotlivých oblastí.
V rámci taktických dashboardů může střední management sledovat průběh agregovaných veličin jak např. vývoj tržeb firmy po jednotlivých měsících a organizačních jednotkách. Na základě nich lze podrobně analyzovat hlavní procesy podniku.
Operativní dashboardy jako například žádankový systém slouží pro monitorování aktuálního stavu sledovaných veličin a pro rychlé uživatelské akce. Podkladová data do těchto dashboardů jsou získávána v „reálném čase“